Pozytywne opinie w Google, Facebook, Tripadvisor i...
Każdy patrzy na opinie. Jeśli chcesz skorzystać z usług wybranej firmy lub kupić upatrzony w sieci przedmiot patrzysz na to jakie ma opinie w Google czy na Facebooku. Jeśli jest ich dużo i są pozytywne czujesz się bezpieczniej dokonując wyboru. Sam na pewno też często brałeś pod uwagę opinie znajomych, aby dowiedzieć się więcej o produkcie lub usłudze, którą chcesz kupić. To naturalne.
Według badań najniższa średnia, która budzi zaufanie to 4.6 na 5 gwiazdek. To sporo i często ciężko utrzymać taki wynik, ponieważ pozytywne opinie piszą nieliczni, a negatywne opinie wszyscy, którzy znajdą tylko do tego powód. Często niezadowoleni klienci wolą napisać negatywną opinię niż skontaktować się z firmą i wyjaśnić sprawę... ilość negatywów rośnie (bo przecież nie można ich usunąć), a statystyki spadają. Twoja konkurencja wystawia negatywne opinie? To nieetyczne i nielegalne, jednak usunięcie takich opinii jest praktycznie niemożliwe.
Zadzwoń do nas lub napisz i porozmawiamy o Twoich opiniach.