Jak działa pozycjonowanie stron www w Google?
Google wie gdzie jesteś. Kiedy szukasz fryzjera, Google pokazuje fryzjerów z Twojej okolicy. Kiedy szukasz restauracji, znajdujesz restauracje w pobliżu.
Jeśli masz klientów z kilku miejscowości, całego województwa lub kraju to musisz pozycjonować się na każde miasto osobno. Inaczej lokalne firmy będą przed Tobą w wynikach wyszukiwania.
Jeśli więc prowadzisz firmę remontową z Katowic, a swoje usługi oferujesz na całym śląsku to powinieneś pozycjonować się np. na frazy:
- firma remontowa Katowice
- remonty Katowice
- kładzenie gładzi Katowice
- malowanie Katowice
- firma remontowa Tychy
- remonty Tychy
- kładzenie gładzi Tychy
- malowanie Tychy
- firma remontowa Chorzów
- remonty Chorzów
- kładzenie gładzi Chorzów
- malowanie Chorzów
itd. itd... w klasycznym pozycjonowaniu strony internetowej to koszt kilku tysięcy złotych miesięcznie.