Musisz mieć logo!
Mówią, że jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz. To prawda, tak samo jak to, że nie ma reklamy bez logo, a idąc dalej nie ma reklamy bez identyfikacji wizualnej. A logo to element identyfikacji wizualnej. Element najważniejszy, bo najbardziej charakterystyczny.
Dzięki logo Twoi klienci rozpoznają Twoją firmę bez dodatkowych słów. Kiedy widzisz nadgryzione jabłko wiesz, że chodzi o Apple, nie potrzebujesz podpisu, żadnej dodatkowej informacji. Logo = Twoja marka.
Możesz mieć firmę bez logo, bez reklamy, bez spójnej identyfikacji wizualnej... ale w ten sposób nie jesteś charakterystyczny. Nie pozwalasz klientom rozpoznawać Twojej marki. Jeśli zdobyłeś klienta z reklamy to podczas emisji kolejnej - innej - reklamy ten sam klient nie będzie wiedział, że to Ty, bo brakuje Ci wspólnego mianownika. Brakuje Ci logo.